16 oct 2009

Les meves experiències al BNou, per Pablo Fernández

Quan vaig entrar el primer estava molt nerviós. Ens van dir que anéssim a la mediateca. Allà hi eren el Ramon, el Fran Toro i la Núria. Vaig seure entre el Gurminder i el Paco. El Ramon va començar a explicar-nos moltes coses. Jo quan vaig veure els professors i encara no sabia qui seria el meu tutor, pensava: “que no em toqui el professor, que no em toqui el professor”. Aquell professor era el Fran Toro, que posava una cara que semblava un estúpid. I a sobre em va tocar el Fran, tot i que de seguida vaig adonar-me de què era molt simpàtic.


A l'únic nen que coneixia era al Sergi perquè l'havia conegut a fora abans d'entrar. Després, a l'hora del pati, vaig conèixer al Gurminder. Al dia següent vaig començar a fer mes amics. Al tercer dia vaig conèixer al Bryan en el pati parlant de jocs.
L'institut em va sorprendre molt perquè teníem una pissarra digital a classe, i cada nen tenia un portàtil.
A mida que passava el temps anava agafant confiança. Les excursions que fèiem eren molt divertides, per exemple quan vam anar a TV3, a fer educació física a la platja, a l'escatin, o a Port Aventura. En el carnestoltes la meva classe i jo vam quedar en tercera posició amb La Fruiteria.
El segon any va ser més tranquil perquè ja coneixia a molta gent. Va ser un any molt divertit. Els primers nens que vaig conèixer van ser el Miguel Santiago i el Jesús Limpias. Van ser els meus millors amics i encara ho són. Els projectes em van agradar molt, com el dels dinosaures i el d'Egipte. Les excursions també eren divertides, com per exemple la sortida al zoo, en la que cadascú anava a la seva, la sortida a les cases, a la Barcelona gòtica, etc. Una altra diferència és que aquell any sí que vam guanyar el primer premi del carnestoltes amb el nostre Cinema.
El que opino d'aquest institut és que és el mllor col·legi en el que he estat mai. Els meus companys i els professors són molt simpàtics, cadascú té un portàtil, la pissarra és digital, etc. Per a mi és el millor col·legi que hi ha al món.

No hay comentarios:

Publicar un comentario